في ناس ف المواصلات بتقعد جنب الشباك و الجو برد بالليل او الصبح بدري مثلا و يفتحوا حته صغيرة منه كده يخلي العربية كلها بردانة ، دول مش ناس ده أنا

ليست هناك تعليقات