عارف كويس إنى معملتش اللى أقدر أقف بيه قُدام ربنا ، عارف إنى بغلط وبعصيه كتير ، مُتأكد إنى مش جاهز علشان أقابلك يارب ، بس أنا طمعان فى رحمتك طمعان فى غُفرانك ، فيارب لو حان الوقت سامحنى وسخرلى اللى مايبطلوش يدعولى ، إنا لله وإنا إليه راجعون فاللهم إجعل رجوعى إليك يُرضيك ..

ليست هناك تعليقات