متستغربش من اليّ بيقولك "انا والله معرفش مالى" لأن ساعات الواحد بيكون فى حاجه مضيقاه او حاجه نقصاه بس بيبقى مش عارف ايه هى الحاجه دى.
التعليقات على الموضوع