ف ثانوي درجة المادة كانت ب ٥٠ وكنت بجيب ٤٩ ، دلوقتي فالكلية المادة ب ١٠٠ وبجيب ٤٩ برضو
فين الزيااادة بتاعت مممممس؟!!

ليست هناك تعليقات