ف ثانوي درجة المادة كانت ب ٥٠ وكنت بجيب ٤٩ ، دلوقتي فالكلية المادة ب ١٠٠ وبجيب ٤٩ برضو فين الزيااادة بتاعت مممممس؟!!
التعليقات على الموضوع