بوستات مكتوبه
بعترف انى شخصيه مش مفهومه وغامضه معظم الوقت، احيانا ببقى مش مُريح اوى ومش اى حد ممكن يفهم اللخبطه الى فى دماغى، ساعات ببقى محتاج حد يستحملنى وياخدنى على قد عقلى رغم انى عاقل جدا، اوقات بحب الوحده جدا بس مبحبش احس انى لوحدى، والحقيقه ان مفيش حد عُمره فهمنى لانى اصلا مش فاهم نفسى..
التعليقات على الموضوع