شد حيلك يابني السنة دي حاضر يابا وسيب التلفون خالص ومتركزش غير في المذاكرة حاضر يابا السنة دي معايزاش لعب زي أيها ستة ما تيجي تدخلها انت مكاني يابا
التعليقات على الموضوع